My Dear Friend, If You Want To Receive Very New And Hot Entry, Follow Me Here

Let Me have An Easy Way To Reach You Back

Please Press Once And I'll Press YoursToo

Your IP Address is:

Need Another Language For This Site?

Servise Peti Sejuk & Penyamanan Udara

Exchange Banner With Me?

Gaya View.
Copy and paste this code into your web:

Very Hot Entry You Might Like

Read Popular Malaysia News Paper Daily

Updated Everyday. Just Follow Here:
Popular Malaysia News Paper

Friday, December 2, 2011

Apabila Cbox Bicara

Chat Box, Shout Box, Buku Tamu ... sebutlah apa saja. Semuanya sama, mirip dan serupa. Kelazimannya apabila saya melayari blog KH yang tidak seberapa ini, selain meneliti follower, link back, dan komen rakan-rakan blogger yang dihormati, saya tidak ketinggalan menikmati bingkisan ceria, berani, tenang, ramah, mesra, dan sebagainya yang pastinya tercatat di Cbox saya. Aduh ... terima kasih teman-teman blogger sekalian.

Adakalanya saya menong, ceria, senyum sendiri, gelihati, terharu, tetapi selalunya terhibur dengan ungkapan-ungkapan pendik teman-teman blogger. 

Usah fikir saya tidak peduli dengan apa saja catatan yang ada di kelbu dan lambung Cbox pada blog KH ini. Setiap huruf, setiap koma, setiap noktah, setiap slash, setiap dash, setiap apa-apa saja yang ada tercatat di Cbox pasti akan menjadi santapan mata hati ini. Makasih sekali lagi rakan-rakan ...

Apa pun catatan anda, apa pun kata-kata anda, apa pun tulisan anda, yang pasti akan menjadi pendorong selain peneman setia pada diri ini dikala melayari blog KH yang tidak sepertinya ini.

Jangan lupa ya ... dengan ikon dan jejak berupa nama yang anda catatkan di Cbox itu pasti membawa saya kepada blog anda, rakan-rakan blogger yang dihormati. 

Selamat ber-silatulrahim ...

"Anda Dipedulikan Apabila Melayari Blog KH"

2 comments:

Always Unlucky said...

Hello! I just wanted to take the time to make a comment and say I have really enjoyed reading your blog. Thanks for all your work.
From Creativity Has no Limit

somoon said...

Thank you Always Unlucky, your name is unique to me. No other person named with that name. But the greatest point that impressed me is your cordial and sincere comments. I really appreciate it. Thanks again.