My Dear Friend, If You Want To Receive Very New And Hot Entry, Follow Me Here

Let Me have An Easy Way To Reach You Back

Please Press Once And I'll Press YoursToo

Your IP Address is:

Need Another Language For This Site?

Servise Peti Sejuk & Penyamanan Udara

Exchange Banner With Me?

Gaya View.
Copy and paste this code into your web:

Very Hot Entry You Might Like

Read Popular Malaysia News Paper Daily

Updated Everyday. Just Follow Here:
Popular Malaysia News Paper

Thursday, January 19, 2012

"Only The Best Stay Longer"

"Saya akan tetap jadi follower blog anda walau apa pun yang berlaku kecuali blog anda dah tak ada lagi...". Kesian saya ... sob ... sob ... (~v~)

Telaahan saya ternyata meleset. Jangkaan saya jauh meleret. Dugaan saya melencong habis. Nampak gaya saya perlu akur. Keadaan tidak seindah sebagaimana yang diharapkan. Impian tidak selalunya menjadi kenyataan. Aduh, pedih. Memang pedih hati ini. Teremo pulak 'aku' ni ...

Tetapi tidak. Sebenarnya tidak. Sebagai "aku budak baru belajar" dalam arena blogger ini, sudah tentu ada berbagai situasi yang boleh meruntun semangat untuk jadi blogger berpendirian jati, dan tidak perlulah mudah terguris dan terhiris hati sehingga melemahkan semangat untuk terus berbelog selagi berdaya.

Agaknya, dah sampai masa untuk disfollow blog KH ni. Saya tidak pasti apa penyebab sehingga ada beberapa teman follower blog KH ini 'cabut lari'. 'Mungkin' saya terlepas pandang dan jarang mengunjungi anda sejak follow sini. Maaf ya ... inilah kelemahan manusiawi diri ini. Atau mungkin ada presepsi lain yang tidak pernah saya jangkakan.

Apa pun, andai pun anda dah cabut lari dari blog KH ni, saya tetap lekatkan ikon saya pada blog-blog teman-teman kecualilah rakan-rakan blogger dah terlalu 'muak' lalu men'delete'nya ... saya pasrah. Menerimanya dengan hati terbuka.

Semoga Suksess Selalu.

Have a nice day.

Salam hormat dari saya

Gaya View.
Kredit kepada: superhotfile.com