My Dear Friend, If You Want To Receive Very New And Hot Entry, Follow Me Here

Let Me have An Easy Way To Reach You Back

Please Press Once And I'll Press YoursToo

Your IP Address is:

Need Another Language For This Site?

Servise Peti Sejuk & Penyamanan Udara

Exchange Banner With Me?

Gaya View.
Copy and paste this code into your web:

Very Hot Entry You Might Like

Read Popular Malaysia News Paper Daily

Updated Everyday. Just Follow Here:
Popular Malaysia News Paper

Tuesday, December 13, 2011

Your Sincere Support Make My Nuffnang Increase

"Teman-teman blogger yang dihormati,

Saya berblog hanya untuk memenuhi keinginan untuk sharing apa yang ada di minda ini. Adakalanya saya merasa masa berlalu begitu cepat sekali. Namun kadang-kala serasa masa beredar terlalu lambat sehinggakan perasaan boring itu muncul.  Terima kasih dan kredit  kepada blogspot kerana adanya kemudahan untuk berblog secara percuma.

Namun jelas sekali sehingga saat ini, blog yang saya dedikasikan untuk tetapan semua nampaknya hanya  akan menjadi pawagam bisu tanpa penoton jika bukan kerana para rakan-rakan bloger yang setia mengunjungi teratak hina ini [Keluarga Harmoni] saban waktu.

Saya akui titipan-titipan sumbang yang cuba saya paparkan untuk menghiasai blog tidak seberapa ini tidaklah setanding dengan apa yang dipaparkan oleh bloger-bloger di luar sana.

Tetapi percayalah, segala koma, dan noktah serta segala sesuatu yang terpapar di blog kesayangan saya ini adalah luahan emosi dan nukilan jiwa saya walau pun ada entri-entri yang saya pamerkan di sini datangnya dari sumber-sumber yang telah sedia ada. Kredit kepada sumber-sumber tersebut.

Bercakap mengenai ads dan iklan, kebelakangan ini saya sudah membuat keputusan drastik untuk blog ini. Saya hanya memaparkan 'jenama' NUFFNANG sahaja. Walau pun pada dasarnya saya tidaklah bersandarkan kepada 'pungutan' dari nuff ads ini, tetapi kalau rakan-rakan blogger ikhlas untuk lakukan support untuk Nuffnang saya, saya sangat-sangat menghargainya.


Percayalah jika saya mengunjungi blog teman-teman blogger dan saya nampak ada SITTI, Advertiets, Go, dan lain-lainnya pastinya saya akan klik sekali untuk setiap kunjungan saya. Tidak susah untuk letakkan crusor dan tekan pada ads teman-teman.

Selamat membaca.

Semoga Suksess Selalu."

No comments: