My Dear Friend, If You Want To Receive Very New And Hot Entry, Follow Me Here

Let Me have An Easy Way To Reach You Back

Please Press Once And I'll Press YoursToo

Your IP Address is:

Need Another Language For This Site?

Servise Peti Sejuk & Penyamanan Udara

Exchange Banner With Me?

Gaya View.
Copy and paste this code into your web:

Very Hot Entry You Might Like

Read Popular Malaysia News Paper Daily

Updated Everyday. Just Follow Here:
Popular Malaysia News Paper

Tuesday, September 13, 2011

Benarkah Wanita Suka Mendedah?

Oppps...! Jangan salah sangka. Entri saya kali ini agak panas tetapi tidak menjolok. Jangan fikir yang bukan-bukan. Saya tidak merendah-rendahkan martabat wanita, malah saya menyanjung para wanita di luar sana, kenapa...? Tanpa wanita dunia nampaknya tidak lengkap. Memang tidak lengkap.


Tapi ada satu perkara yang saya ingin ketengahkan di sini. Saya fikir wanita terkenal dengan lemah lembutnya. Saya akur bahawa wanita sinonim dengan kelembutan. Dari segi apa ...? Banyak segi malah terlalu luas untuk diperkatakan di sini. Namun saya akan cuba ketengahkan perkara dan hal-hal yang memancarkan kelembutan peribadi wanita: bicara, hati, jiwa, tingkah-laku, pergerakan dan ... ah banyak lagi.

Dan antara banyak-banyak perkara tersebut ada satu yang seakan tidak selari dengan gerak-laku wanita yang lemah lembut tersebut iaitu ..., apakah wanita senang kalau mereka mendedahkan tubuh badan mereka? Inilah yang menjadi persoalan kepada ramai manusia itu sendiri terutamanya 'lelaki'?

Saya fikir ada ramai malah terlalu banyak perempuan yang 'suka' apabila tubuh badan mereka dilihat oleh orang lain di khalayak ramai. Saya sebenarnya tidak pasti. Tetapi buktinya tetap mengatakan kebanyakan wanita memang demikian walau pun tidak semua. Apakah penyebab hal ini berlaku?

Galmour, popular, famous, ternama, budaya, tradisi, kebiasaan, dan ....! Entah tetapi kebanyak majalah ternama tak kira di mana pun asal majalah tersebut, nampaknya tubuh badan wanita di'ekspoiltasi' sepenuhnya! Mungkin kerana satu perkara: keuntungan.

Jangan pergi kepada 'prono'. Saya mahu perkatakan mengenai kehidupan biasa wanita dan bukan dengan menghubungankan mereka dengan perlakuan-perlakuan sumbang lainnya.

Jika anda wanita, apakah anda senang melihat wanita menayangkan tubuh badan mereka walau pun bukan bogel keseluruhannya dan dengan hanya bertujuan untuk mengiklankan sesuatu produk?

Bagi lelaki, saya pasti anda tidak semestinya suka melihat wanita membiarkan tubuh badan mereka menjadi objek peragaan semata-mata apa lagi dengan tubuh badan yang tidak ditutupi seurat benang pun. Apa pandangan anda?

Kepada pembaca entri ini, manakah antara gambar berikut membuatkan anda senang melihatnya dan kenapa?

Apakah anda suka melihat photo ini 

atau

gambar yang ini?

Photo seorang pribadi yang terkenal.

3 comments:

Mantab Jaya Blog said...

mendedah tuh apaan ia sob? ==

Somoon said...

Dear my friend Mantab Jaya Blog, kadang-kala perkara ini mungkin membuat orang berfikir: kenapa berlaku sedemikian ya ...?

obat kencing manis said...

mohon maaf saya kurang memahami arti kata mendedah itu apa??