My Dear Friend, If You Want To Receive Very New And Hot Entry, Follow Me Here

Let Me have An Easy Way To Reach You Back

Please Press Once And I'll Press YoursToo

Your IP Address is:

Need Another Language For This Site?

Servise Peti Sejuk & Penyamanan Udara

Exchange Banner With Me?

Gaya View.
Copy and paste this code into your web:

Very Hot Entry You Might Like

Read Popular Malaysia News Paper Daily

Updated Everyday. Just Follow Here:
Popular Malaysia News Paper

Tuesday, August 16, 2011

Indahnya Di Bawah Sana ...

Jangan fikir yang bukan-bukan ... ini tidak ada kena mengena dengan apa pun hal berkaitan anggota tubuh badan manusia sama ada lelaki mahu pun wanita. Coretan saya pada kali ini bukanlah perkara yang tidak pernah anda gambarkan. Ini bukan hal yang unik namun ada sedikit kelainan yang sememangnya pasti memukau. 

Lazimnya kita akan terpukau sementara kita terlihat keindahan alam semulajadi misalnya taman bunga dengan keindahan kuntum-kuntum bunga yang segar dan mekar, sang kumbang dan lelabah hinggap dari satu kuntum ke kuntum yang lain. Pemandangan dini hari dengan alunan ombak dan riak-riak air laut menghampas pasir pantai yang halus nan bersih sementara angin pentang yang nyaman serta sepoi-sepoi basah mengusap wajah, aduh sungguh nyaman, aman dan damai. Mentari senja semakin sirna menuju ke labuhan nun jauh di tengah lautan sementara menunggu malam menjelma petanda penghuni nusantara sedikit masa lagi, akan melabuhkan tubuh badan keperaduan sementara menanti hari esok.

Di bawah lautan yang luas, seluas mata memandang berkeriapan 'unggas-unggas' lautan yang kehidupanya disegarkan oleh panorama semulajadi di bawah sana ... 

Indah, indah, dan indah belaka ...

1 comment:

Obat jantung herbal said...

wih sangat bagus dan sangat indah,,,,,,