My Dear Friend, If You Want To Receive Very New And Hot Entry, Follow Me Here

Let Me have An Easy Way To Reach You Back

Please Press Once And I'll Press YoursToo

Your IP Address is:

Need Another Language For This Site?

Servise Peti Sejuk & Penyamanan Udara

Exchange Banner With Me?

Gaya View.
Copy and paste this code into your web:

Very Hot Entry You Might Like

Read Popular Malaysia News Paper Daily

Updated Everyday. Just Follow Here:
Popular Malaysia News Paper

Thursday, June 20, 2013

Rahsia Orang Gila cetak Duit Pakai Komputer Usang

Rakan internet yang dihormati.

Inilah masa yang paling indah.

Saya fikir elok kalau saya muatkan janji saya dua hari lepas untuk menulis sesuatu di blog ini. Sepatutnya saya akan tulis esok. Tapi saya tidak sabar-sabar mahu sajikan kepada pembaca blog Keluarga Harmoni.

Komputer ini hebat. Ada banyak yang boleh kita lakukan dengannya. Dari perkara-perkara kecil dan biasa-biasa kepada perkara hebat dan luarbiasa. Orang Gila Cetak Duit Pakai Komputer Usang! Cetak duit banyak-banyak.

Inilah yang saya mahu hidangkan pada kali ini.

Orang gila boleh cetak duit pakai komputer. Inilah rahsia yang belum pernah dibongkar sebelum ini.

Bagaimana orang gila cetak duit banyak-banyak? Bagaimana komputer usang mampu bantu orang gila? Orang gila yang bagaimana? Apakah rahsia ini boleh membantu anda?

Sekali ini saja dan tidak ada lagi ...

Tekan imej untuk muat turun ...



Ikuti pengalaman berikut ...
 
Ya, bagaimana orang gila cetak duit pakai komputer usang? Ini kisah benar. Bukan teori-teori yang entah dari mana-mana. Ini penglaman ‘first hand’. Tidak disedur atau diplagiat dari mana-mana sumber. Senang cakap tidak ditiru atau dicetakrompak dari laman web atau e-book orang lain. Nak tahu baca perenggan seterusnya.
 Tahun 2012, saya rasa adalah tahun paling melapetaka buat saya. Maaf. Bukan buat saya saja. Tapi buat isteri saya juga. Heee ... sebenarnya saya dah nikah-khawin lebih 21 tahun yang lalu. Berapa isteri saya, anda tak tanya? Saya masih ada satu orang isteri dan terus bersetia bersama-sama dengan isteri sampai saat ini. Susah senang kami tetap bersetia bersama-sama diikat dengan anak-anak. ‘Gue cakap lu’. Saya ada 3 orang anak. Seorang lelaki dan selebihnya perempuan. Hah, lupa pula. Kemalut tahun 2012 melibatkan anak-anak saya jugalah. Kami sama-sama hadapi melapetaka tersebut. Melapetaka ekonomi keluarga yang paling teruk. Entah kenapa segala duit dan wang-gemuwang merudum entah ke takat mana. Paling teruklah beb. Saya cakap kamu.

Entah bagaimana, muncul pula otak geliga separuh gila yang ada dalam kepala ini. Dalam bab ini, issssk. Tersentuh pula emosi gila ni. Kadang dalam gila pun adalah juga emo. Maaflah ya. Tapi tak apa, sebab saya dah tulis tajuk bab ini besar-besar buat tatapan dan mungkin iktibar kalau bukan panduan. Beginilah ya. Yang baik jadikan panduan, yang ‘busuk’ jadikan sempadan. Yeeeep ... horeee! Entah apa-apa, baik baca kisah seterusnya.

Berbalik kisah melapetaka tahun 2012 tadi. Saya sebenarnya suka membaca surat-surat khabar. Adalah lihat-lihat iklan. Mana tahu ada iklan-iklan yang bersifat ‘ala khazam’. Maklumlah serat dengan finance problem. Segala sesuatu dah tak ada lagilah. Kalau ada pasti hati gila-gila ini merapu tak tentu hala. Makna kata, pasti saya akan tukar semuanya jadi duit. Pasal emas, nasib baiklah keluarga kecil saya tak ‘tanam’ emas jadi tak adalah masuk keluar kedai pajak gadai.

Pagi itu saya gembiranya bukan main. Sehingga bersiul-siul lantang mengalahkan burung murai bersiul dipagi hari. Isteri dan anak-anak bukan main terpesona dengan sikap gila saya pagi itu. Saya sengaja merahsiakannya. Sebenarnya saya ada menerima panggilan telefon dari seseorang pada petang hari semalam. Orang ini nak janji mahu jumpa saya pagi ini. Mahu bagi duit? Hah ... bagi duit? Yalah tu!
Dalam tunggu-menunggu, orang yang tidak dikenali muncul juga akhirnya seperti yang dijanjikan. Wah, memang benar-benar gembira hati ini. Isteri dan anak-anak turut tertegun. Ini kalilah. Setelah segala-galanya dirunding dan dipersetujui, maka duit sebanyak $7500.00 bertukar tangan. $7500.00 waktu itu bukannya sedikit. Musim susah bro, berapa jumlah duit pun anggap banyak. Bayangkan dengan keadaan saya yang hidup-hidup mati tanpa duit seringgit pun! Adalah dua tiga sen sekeping-sekeping dalam kantung usang. $7500.00! Dengan jumlah itu ... Banyak ohhh! Gembira beb. Isteri dan anak-anak lagilah gembira. Bukan main lagi pagi itu. Melapetaka berubah gembira dan ceria.

Lalu apa yang berlaku sebenarnya? Kenapa orang yang tidak dikenali dan baru menghubungi sekali melalui telefon terus serah duit? Inilah idea orang gila.

8 comments:

Obat asam urat said...

nice post ,,,,,,,

somoon said...

Terima kasih Obat asam urat.

Kreasindoco said...

Mantab

Obat tradisional asam urat said...

oke infonya bagus sekali gan ....

Ace Maxs said...

oke infonya bagus sekali gan ....

Obat asam urat said...

info yang sangat bagus nie gan ,,,,,,,,,

Obat encok said...

info yang bagus nie gan .........

Obat Keputihan Tradisional said...

infonya sangat bagus gan , , ,