My Dear Friend, If You Want To Receive Very New And Hot Entry, Follow Me Here

Let Me have An Easy Way To Reach You Back

Please Press Once And I'll Press YoursToo

Your IP Address is:

Need Another Language For This Site?

Servise Peti Sejuk & Penyamanan Udara

Exchange Banner With Me?

Gaya View.
Copy and paste this code into your web:

Very Hot Entry You Might Like

Read Popular Malaysia News Paper Daily

Updated Everyday. Just Follow Here:
Popular Malaysia News Paper

Tuesday, March 20, 2012

Hak Milik Yang Memang Hak Milik

Semalam bukan main saya germbira. Saya dah beli lappy hak milik sendiri lima tahun yang lalu dan yang ini saya dapat percuma! Seronoknya, bolehlah belayar ke mana-mana laman, tapi ... saya akur, sebagai 'civil servant' saya harus mendahulukan tanggungjawab. Itu yang penting.

 
Lappy ini saya anggap sebagai 'hadiah' dari pihak kerajaan kepada saya atas pelaksanaan tanggungjawab yang diamanahkan selama ini.


Bungkusan luar memang seperti biasa, kotak pembungkus yang kukuh dan mampan.Tidak ada kelainan. Dan ya, saya tidak ada keraguan kepada pihak jabatan kerana mencetak 'HAK MILIK KERAJAAN' sama ada pada beg lappy ini termasuknya badannya sendiri! Tak apalah sebab inilah 'protokol' kerajaan.

6 comments:

outbound malang said...

kunjungan gan ..
salam sukses selalu ..:)

Unknown said...

nice nih gan follow balik ya:
http://orbittechno.blogspot.com/ ama http://slidik.blogspot.com/

by: yugo

Alex Irfani said...

kunjungan hangat.. kunjung balik ya. jangan lupa follownya.. :D

eLL said...

dia spray cat ker tampal stiker

AZMI KHAN said...

hak milik kekal....
huhu....

Harun Ar said...

Waaaa... Senang ya dapat Hak Milik...
Selamat dech..., Ohya saya dah follw blog U...
TQ