My Dear Friend, If You Want To Receive Very New And Hot Entry, Follow Me Here

Let Me have An Easy Way To Reach You Back

Please Press Once And I'll Press YoursToo

Your IP Address is:

Need Another Language For This Site?

Servise Peti Sejuk & Penyamanan Udara

Exchange Banner With Me?

Gaya View.
Copy and paste this code into your web:

Very Hot Entry You Might Like

Read Popular Malaysia News Paper Daily

Updated Everyday. Just Follow Here:
Popular Malaysia News Paper

Monday, February 13, 2012

Isteri Dibelasah Hanya Kerana CD

Kadang kala dalam hal-hal berkeluarga, sepatutnya ada pihak yang mengalah untuk kerukunan bersama. Mengalah tidak bermakna kita salah. Mengalah juga tidak bermaksud kita kalah. Apa yang penting ialah apabila ada pihak yang mengalah sama ada di pihak suami atau isteri, sekurang-kurangnya perkara yang lebih buruk tidak akan berlaku.

Malah dalam ‘suasana adanya pihak yang sanggup mengalah’, kadangkala perkara yang rumit sekali pun dapat diselesaikan, kerana sewaktu kita dalam tempoh mengalah, kita boleh memikirkan idea-idea luar biasa bagaimana berhadapan dengan pasangan kita dengan lebih optimistik dan positif tanpa beremosional sangat. 

Ikuti kisah berkut…

KUALA LUMPUR: Hanya kerana menyuruh suami memulangkan cakera padat (CD) lagu milik abangnya, seorang wanita teruk dibelasah ketika pasangan itu menaiki kereta untuk pulang ke rumah mereka di Cheras, di sini, kelmarin.

Dalam kejadian jam 10 malam itu, mangsa berusia 20 tahun bertanya kenapa suaminya tidak pulangkan CD itu walaupun mereka menghadiri majlis hari jadi di rumah abangnya di Sentul.

Suaminya yang berusia 20-an itu tidak mempedulikannya pertanyaan isterinya, namun wanita terbabit yang mendesak menyebabkan mangsa naik angin dan memarahinya.

Menurut sumber, lelaki terbabit memberitahu CD yang dipinjamnya rosak dan dia akan menggantikan semula, namun mangsa masih tidak berpuas hati menyebabkan berlaku pertengkaran.

“Si suami yang gagal mengawal kemarahannya memukul kepala mangsa dengan tangan beberapa kali sebelum menyuruh mangsa turun dari kereta,” katanya.

Sumber: myMetro

4 comments:

sweethy said...

Nice artikel friend..

Happy blogging for you:)

somoon said...

Thank sweethy, your comment really appreciated as well as your visit.

Cara Pemesanan Obat Herbal XAMthone plus said...

maklasih banyak info nya ,,,,

Unknown said...

wow