My Dear Friend, If You Want To Receive Very New And Hot Entry, Follow Me Here

Let Me have An Easy Way To Reach You Back

Please Press Once And I'll Press YoursToo

Your IP Address is:

Need Another Language For This Site?

Servise Peti Sejuk & Penyamanan Udara

Exchange Banner With Me?

Gaya View.
Copy and paste this code into your web:

Very Hot Entry You Might Like

Read Popular Malaysia News Paper Daily

Updated Everyday. Just Follow Here:
Popular Malaysia News Paper

Thursday, October 13, 2011

Sanggup Kerat Alat Kelamin Akibat Putus Cinta

Kuala Lumpur: Akibat tekanan perasaan kerana putus cinta, seorang lelaki dalam usia 30-an sanggup mengerat alat kelaminnya sendiri menggunakan sebilah piasu. Kejadian itu dilakukannya berhampiran dengan sebuah restoran. Tindakan drastik lelaki itu mengakibatkan alat sulitnya hampir putus selain kehilangan banyak darah.

 Sekadar Gambar Hiasan

Dalam kejadian jam 3.00 petang pada 12 Oktober 2011 itu, mangsa ditemui oleh seorang lelaki berusia 26 tahun yang melalui tempat tersebut sedang terbaring di tepi jalan dalam keadaan berlumuran darah selain meronta-ronta menahan kesakitan sambil meminta pertolongan.

Lelaki yang menemuinya itu kemudiannya bergegas membuat laporan di Pondok Polis Danau Kota, sebelum sepasukan polis dan ambulans dikejarkan ke tempat kejadian. Sebaik tiba di lokasi kejadian kira-kira lima minit kemudian, lelaki terbabit dikatakan masih kesakitan sambil memegang kemaliannya.

Mangsa dilaporkan pengsan dipercayai kehilangan banyak darah ketika usaha mengangkatnya masuk ke dalma ambulans untuk dibawa ke Hospital Kuala Lumpur bagi mendapatkan rawatan.

Sumber: Harian Metro

No comments: