My Dear Friend, If You Want To Receive Very New And Hot Entry, Follow Me Here

Let Me have An Easy Way To Reach You Back

Please Press Once And I'll Press YoursToo

Your IP Address is:

Need Another Language For This Site?

Servise Peti Sejuk & Penyamanan Udara

Exchange Banner With Me?

Gaya View.
Copy and paste this code into your web:

Very Hot Entry You Might Like

Read Popular Malaysia News Paper Daily

Updated Everyday. Just Follow Here:
Popular Malaysia News Paper

Sunday, August 28, 2011

Usah Biarkan Kemalangan Menganggu Sambutan Aidil Fitri

Buat tetapan semua pengunjung blog ini, sebelum saya meneruskan post saya hari ini, izinkan saya merakamkan satu ayat ya ... semantara anda memandu ari ni tak kiralah ke mana anda nak pergi, memandu untuk berlibur dengan kawan-kawan atau memandu bersama keluarga atau berseorangan untuk balik kampung beraya ... berhati-hati ya semasa memandu ...

Setiap musim perayaan khususnya perayaan Hari Raya, orang ramai dan ramai orang akan berpusu-pusu balik ke kampung halaman terutamanya yang bertugas berjauhan dengan  ahli keluarga tercinta khususnya pada ayah dan bonda yang dikasihi, aduh rindunya dalam hati mahu menemui keluarga yang sudah lama tidak dikunjungi dek kesibukan hidup.


Baiklah, hanya satu pesan dari saya agar anda sentiasa cermat dan waspada semantara anda memandu. Jangan lalai dan cuai. Jika anda penat dan rasa mengantuk, jangan paksa untuk terus memandu. Berhentilah di mana-mana tempat yang sesuai untuk berehat sebentar sebelum meneruskan perjalanan. Biar lambat sedikit sampai dan selamat daripada sampai cepat tetapi sebaliknya.

Hari Raya tahun ini pastinya anda mahu mencipta satu lagi kenangan yang indah bersama keluarga, bersama  orang tersayang atau bersama rakan-rakan dan tentunya rancangan itu anda tidak mahu tergendala hanya kerana disebabkan oleh sesuatu kejadian yang tidak pernah diimpi dan dijangkakan: kemalangan.

3 comments:

Hólabda said...

Terima kasih atas kunjungan anda! Tajuk indah landskap anda. Mereka yang tinggal di tempat seperti ini, seorang yang amat gembira!

halobro said...

Lebih baik waspada saat dijalan raya. Biar lambat asal selamat. Baca postingku jg yah. terima kasih kunjungan ke blog saya.

Obat jantung koroner said...

Info nya sangat bagus banget ,,,,