My Dear Friend, If You Want To Receive Very New And Hot Entry, Follow Me Here

Let Me have An Easy Way To Reach You Back

Please Press Once And I'll Press YoursToo

Your IP Address is:

Need Another Language For This Site?

Servise Peti Sejuk & Penyamanan Udara

Exchange Banner With Me?

Gaya View.
Copy and paste this code into your web:

Very Hot Entry You Might Like

Read Popular Malaysia News Paper Daily

Updated Everyday. Just Follow Here:
Popular Malaysia News Paper

Friday, November 4, 2011

Wanita Bertahan Sejam Dalam Rak

KUALA LUMPUR: Lima wanita berhimpit di dalam rak selama sejam semata-mata takut dicekup polis dalam serbuan di dua pusat hiburan di Taman Puchong Mesra, di sini, kelmarin.



Bagaimanapun, tempat persembunyian itu berjaya dihidu sebelum mereka menyerah diri.

Operasi dilancarkan Cawangan Perjudian, Maksiat dan Kongsi Gelap D7 Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Kuala Lumpur selepas mendapat maklumat dan kerjasama orang awam yang membongkar aktiviti pelacuran di pusat hiburan terkenal itu. Dalam operasi bermula jam 12 tengah malam itu, seramai 55 wanita warga asing berusia 22 hingga 35 tahun dipercayai pelacur ditahan.

Siasatan awal terhadap 40 wanita warga China dan 15 warga Vietnam mendapati mereka menggunakan pas lawatan sosial dan pas pelajar untuk memasuki negara ini.

Pegawai Turus D7 IPKKL, Deputi Superintendan Azman Mat Isa, berkata pusat hiburan itu pernah diserbu lebih tujuh kali sepanjang tahun ini, namun masih tidak serik dan terus beroperasi. “Semua wanita terbabit dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Cheras sebelum diserahkan ke Jabatan Imigresen,” katanya. Beliau berkata, tindakan turut akan diambil terhadap pemilik premis hiburan terbabit kerana menjalankan kegiatan haram.

Sumber: myMetro

1 comment:

Obat penurun kolesterol said...

makasih banyak atas semua info nya ,,,,,,