My Dear Friend, If You Want To Receive Very New And Hot Entry, Follow Me Here

Let Me have An Easy Way To Reach You Back

Please Press Once And I'll Press YoursToo

Your IP Address is:

Need Another Language For This Site?

Servise Peti Sejuk & Penyamanan Udara

Exchange Banner With Me?

Gaya View.
Copy and paste this code into your web:

Very Hot Entry You Might Like

Read Popular Malaysia News Paper Daily

Updated Everyday. Just Follow Here:
Popular Malaysia News Paper

Thursday, June 19, 2014

Perkenalan Di hi5 Bawa Ke Ranjang




'Beringat sebelum kena' mungkin merupakan rangkaian 3 perkataan yang paling tepat untuk dijadikan iktibar apabila menjalinkan perkenalan atau persahabatn di mana-mana laman sosial. Banyak kejadian yang tidak diingini berlaku disebabkan terlalu percaya kepada rakan sosial di laman-laman sosial terkenal. Ada yang sudah menjadi mangsa walaupun hanya baru berkenalan beberapa bulan. Yang lebih menyedihkan ada mangsa terutamanya wanita sanggup menggadaikan maruah diri semata-mata terlalu percayakan sahabat di laman sosial tersebut.

Ikuti kisah benar yang dialami Ayu apabila dia berkenalan dengan seorang lelaki duda melalui laman sosial terkenal Tagged atau hi5.

*         *          *          *          *          *          *

Johor Bahru: Sudahlah maruah tergadai, wang pula digelapkan kekasih hati. Itu padah menimpa seorang wanita apabila dengan mudah mempercayai seorang duda yang baru dikenali menerusi laman sosial Tagged atau hi5.

Wanita yang mahu dikenali hanya sebagai Ayu, 38, berkata, dia bukan saja malu selepas maruahnya tergadai, malah bertambah sakit hati selepas wang pampasan diterima kerana berhenti kerja secara sukarela di sebuah kilang berjumlah kira-kira RM10,000 hangus di tangan lelaki berkenaan.

“Kalau ikutkan memang sakit hati dan sedih, tetapi apa boleh buat kerana saya tidak nampak permainannya sebab ketika itu saya sayangkannya kerana dia berjanji mahu menikahi saya.

“Dia sepatutnya berjumpa keluarga saya pada 25 Mei lalu, tetapi batang hidung pun langsung tidak nampak, saya memang menyesal,” katanya ketika ditemui, semalam.

Menurutnya, selepas putus tunang tujuh tahun lalu dan tidak mempunyai kekasih sehingga hatinya kembali berbunga selepas mengenali duda dua anak itu pada penghujung tahun lalu.

sumber: myMetro

1 comment:

Unknown said...

Hi. I really enjoyed my brief visit on your site and I’ll be sure to be back for more.
Can I contact you through email address?

Please email me back.

Thanks!
Kevin
kevincollins1011 gmail.com